Rejsen til Java, slutningen er ikke for sarte sjæle….

Tirsdag morgen klokken lidt tidligt var vi klar på Hellerup St. ventede på toget mod lufthavnen, vi tager altid toget når det er muligt, meget lettere og hurtigere end en taxa, når man som os bor lige bag stationen 🙂

Vores fly var rykket frem, så vi skulle allerede flyve fra Kastrup kl. 8.30, vanen tro skal der altid shoppes boller med smør og ost i Lagkagehuset og et blad til Molly My i kiosken, det nåede vi selvfølgelig også denne gang.

Første flyvning var fra København til Doha, en tur på knap 6 timer og derefter et par timers ventetid og så videre fra Doha til Jakarta, en tur på omkring 9 timer, flyvningerne gik uden problemer.

Molly My er vild med at flyve og vi hyggede med underholdning, Mini Games fra Djeco er helt geniale, de fylder ikke så meget i tasken og der er mange timers underholdning, her på billedet er det ‘find 7 fejl’ vi har gang i, men der findes mange forskellige, lige her.

Og så begyndte vi på vores rejsedagbog, et projekt jeg vil vise jer lidt mere af, når vi er kommet længere og ja en lur eller faktisk flere, det er så dejligt og vi havde hendes junior dyne og pude medbragt på flyet til at putte med.

Molly My’s sengetøj er fra Konges Sløjd (lige her) og tøjet er fra The New (lige her).

Da vi ankom til Jakarta var klokken hvad der svarede til kl.3 om natten DK tid, dvs. at vi var rigtig trætte, varmen skulle vi lige vænne os til, og så havde vi ikke rigtig fået spist noget “morgenmad” på flyet, da Molly My sov lige ved serveringen, altså ikke de bedste vilkår og humør lige der.

Vi blev mødt af vores lokale guide og en chauffør der skulle tage os til Bandung, og det er muligvis min egen fejl at jeg ikke selv havde tjekket mere op på afstande og køretider, men da han sagde at der var en 2 timers køretur foran os, vidste jeg at det ville gå galt.

Molly My kan godt blive køresyg og med de førnævnte parametre i spil som varme, manglende mad og søvn, ja så gik det også galt og hun kastede op, dog ikke i bilen den nåede vi at få stoppet, men glad det var hun ikke, specielt ikke fordi turen altså endte med at tage FIRE timer pga. voldsom trafik….

Nå men nu er vi i Bandung og snupper lige en lur, roomservice og besøg i poolen inden ferien rigtig kan begynde 🙂

I kan se resten af vores rejseprogram, lige her. Og meget mere om rejser til Bali & Indonesien, lige her.

Og husk også at der på min Instagram profil ligger punkter fast med stories under menuen, med de forskellige steder vi har besøgt, så kan i også få lidt små film og glimt den vej.

Markeret som reklame, da jeg har lavet samarbejde med Yaneeda.

Og har fået en mindre rabat på rejsen, langt størstedelen har jeg dog selv betalt.

(Visited 20 times, 1 visits today)